tirsdag 23. februar 2010

Presentasjon av teksturprøver

Etter å ha lese gjennom leksjonen /oppgåva om tekstur, melder følgjande tankar som gjeld oppgåveløysing seg:
  • Montere teksturprøver på t.d 10x10 cm t.d på ei svartmåla bjørkefinerplate på noko størrelse: 40x50 cm for at platene kunne vere dekorelement på formingsrommet, altså ikkje ligg gøymt i ei kasse mellom kvar gong ein "har bruk for det."
  • All info må då vere på baksida. Det meiner eg den uansett bør vere. Spennande for elevar å lure på kva dette er. Korleis er denne ruta laga?
  • På vår skule har vi steinsag / slipeutstyr. Kva med å skjere tynne lag av marmor, kvarts osv,- montere på plexiglas el.l. og lyssette i ei lyskasse på veggen. Prøvene er jo delvis gjennomsiktige. Fin effekt. Liknande prøver kan gjerast av anna materiale som slepper lys gjennom (tynt tre av ulike slag)
  • Lage bilete / teksturprøver der symaskina er brukt som teiknereiskap. Kan monterast på vindauge eller henge fritt i rommet.
  • Elles melder jo det seg ein sterk tanke om at her ( i vår studiesamanheng) må arbeidet avgrensast i omfang.
  • I barneskulen ( der eg jobbar) er det lite poeng i detaljerte forklaringar på kvar prøve. Dette må vere veldig enkelt. Døme: Einer,-, endeved glattpussa. Kva fortel årringane? Kjenn på lukta!
  • Bør kanskje bruke forskj. materiale som bakgrunn / underlag alt etter om det er teksturar på stoff, stein, tre, papir eller anna vi vil vise?

3 kommentarer:

  1. Her var mange gode ideer Reidar. Jeg kan godt se for meg opphengte varianter av prøvene, men ser mye nedstøvet rundt omkring på vår skole. Jeg synes eskeformatet er herlig og spennende. Hva som skjuler seg i en eske kan vekke mye nysgjerrighet -hvis den er tilgjengelig vel og merke. Det morsomme er at en slik oppgave gir oss mange nye ideer. Vi kan vel lage både og og vel så det etter at vi har svart på oppgaven.

    SvarSlett
  2. Bra dialogen er i gong! Mange spennande tankar Reidar. Vonar fleire engasjerer seg inn i debatten etterkvart :)

    SvarSlett
  3. Ja her har du mange spennande tankar. Eg har vore inne på tanken om å lage noko med plexiglass. Eg teiknar og konstruerar. skal legge bilder ut på bloggen når eg har kome litt lenger i prosessen. Uansett trur eg ideane og utprøvigane blir mange og spanande.

    SvarSlett