mandag 12. april 2010

Leksjon 4 Digital konstruksjon

Slik,- då er bileta på plass. Takk til Kjell!














Eg starta for nokre veker sidan med friskt mot med tanke på å modellere bustadhuset vårt i Sketchup, men oppdaga etter kvart at her var utruleg mange vanskelege vinklar. Eg gjekk deretter over på skulebygningen. (avbilda). Ein lærerik prosess der eg har gjort meg ein del refleksjonar:





1) Det er ei flott oppgåve for eldste trinn i barneskulen å ta bilete av hus, lagre og bruke biletet som utgangspunkt for arbeid i Sketchup.





2) Huset må vere særdeles enkelt bygd, -leikehytte, pumpehus, utløe, fuglehus eller liknande.





3) Videkanon er eit bra undervisningsmiddel i startfasen.





4) Arbeid i Sketchup krev nær oppfølging av den enkelte elev.










Då eg skulle lagre som anvist i leksjonen, fekk eg feilmelding (bug splot) i programmet. Det same var tilfelle då eg prøvde å lagre det som film (etter Lilja si anvisning). Sketchupmodellen min let seg kort sagt ikkje eksportere. Antiklimaks!





Prøver å sende den som vedlegg på E-post til Kjell / Torbjørn.











1 kommentar: